Avatar billede dotnow Nybegynder
23. februar 2010 - 11:23 Der er 1 løsning

Import af bil fra Tyskland

Jeg står og tænker på at købe en bil i tyskland og har kigget på en del sider ang. import og afgift, MEN har stadig et spærgsmål som der måske er en herinde som kan svare på.

Hvis jeg køber en bil i tyskland enten hos en privat eller forhandler hvordan sikrer jeg mig der ikke er gæld i bilen ?

Herhjemme i DK ville jeg ringe til bilbogen i århus men i tyskland ved jeg ikke.

på forhånd tak.
Avatar billede dotnow Nybegynder
26. november 2010 - 09:02 #1
Fandt ud af at hvis personen har registreringsattesten i tyskland så er der ikke noget gæld.