Avatar billede dotnow Nybegynder
23. februar 2010 - 11:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Paragrafer

Jeg lder efter en beskrivelse på en paragraf §25 A køretøj

eller et generelt sted hvor man kan slå disse op og få en beskrivelse på hvad de betyder eller dækker?
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 12:20 #1
Søg på (tysk færdselslov § 25a)
Avatar billede dotnow Nybegynder
23. februar 2010 - 12:29 #2
jape44 tak for info jeg kan dog ikke se hvad paragrafen betyder ?
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 14:56 #3
Næ! jeg kan heller ikke finde noget på Dansk, men så langt så godt :-) Dog kan jeg gennemskue at det handler om Told eller ikke Told ved udførelse af Tyske biler. Da jeg ikke kan læse Tysk, nytter det ikke at søge på Tysk
Avatar billede dotnow Nybegynder
26. november 2010 - 09:03 #4
Dette spørgsmål lukkes fandt aldrig svaret og det er ikke aktuelt mere