Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
22. februar 2010 - 16:26 Der er 3 kommentarer

Kan ikke pinge?

Hej

Min bror og jeg sidder pt. med et problem. Vi vil prøve at oprette en server til Arma2, og vi kan begge finde serveren den anden opretter men ikke joine den. For at tjekke om der var forbindelse mellem vores computere, så prøvede vi at pinge vores IPer, men uden held. Der meldes blot "Anmodningen fik timeout".

Vi har før haft computerne sat sammel igennem en switch med 10.0.0.x i IP og her kunne vi godt pinge hinanden og spille på hinandens servere, men nu hvor vi prøver at pinge over "nettet", så virker det ikke. Vi har begge afinstalleret alt antivirus-programmer og disabled vores firewalls, men stadig uden held.

Nogle forslag?

På forhånd tak

Mvh. Jacob
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 10:11 #1
Du siger over "nettet", mener du at du prøvet at pinge din bror's PC over internettet? Eller sidder i begge på samme netværk?
Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
26. februar 2010 - 17:55 #2
Vi pinger og internettet og det virker ikke.

Vi kan godt pinge hinanden når vi sidder til lan, men ellers kan vi ikke.
Avatar billede swordfish0711 Nybegynder
22. november 2010 - 09:42 #3
Kom med svar, så får I points.