Avatar billede Claus Mester
22. februar 2010 - 05:48 Der er 1 løsning

iPhone internetproblemer

For ikke så længe siden, investerede jeg i en iPhone 3GS. Alt fungerede fint, lige indtil for ca. 1 uge siden.

På dette tidspunkt begyndte problemerne med, at få forbindelse til nettet. Det har ellers fungeret fint, selvom jeg i mit område, primært kun har mulighed for EDGE. Alle sider blev indlæst på maks 1 minut, hvis det var tunge grafiske sider.

Idag tager det oftest 3-6 minutter at indlæse en side og nogle gange modtager jeg en "timeout" meddelelse, til trods for fuld signalstyrke.

Jeg tænker det kan være noget jeg har installeret, men hvad skulle det dog være?

Med tanke på hvad jeg har betalt for at få adgang til nettet, både for mobilen men også for abonnement, syntes jeg bare det skal virke.
Avatar billede Claus Mester
08. april 2010 - 08:35 #1
Ved ikke hvad der var galt. Men nu kører det ihvertfald.