Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
22. februar 2010 - 00:05 Der er 2 kommentarer

Youtube adsense

Hvordan kan det være jeg mangler valgmuligheden youtube video units i min Google Adsense konto?

Er der noget man skal gøre før man får den mulighed?

jeg har forbundet min google og youtube med hinanden, men intet er sket?

Håber i kan hjælpe med et svar, da jeg gerne vil havde nogle Adsense på mine uploadede video på youtube..
Avatar billede bmpi Nybegynder
22. februar 2010 - 07:51 #1
Fro at du kan linke din Youtube og Adsense kontor sammen, skal du være 'Youtube' Partner.

Det skal man ansøge om, og det kan du gøre her: http://www.youtube.com/partners

Herefter skal du bare følge instrukserne fra den email, du modtager fra Youtube.
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
08. marts 2010 - 23:38 #2
Det hjalp ikke, mangler stadig video unit under min google adsense konto..