Avatar billede markw Nybegynder
17. februar 2010 - 23:48 Der er 2 kommentarer

Mest robuste og stærke bærebare

Hej Eksperten

Jeg står og kal købe en ny bærbar PC, men ved ikke rigtig hvilken jeg skal vælge - er der nogen af jer der har erfaringer med de forskellige mærker - f.eks. Sony Vario har jeg hørt meget godt om, men der skal være lidt power bag og gerne lang batteri levetid.

Hilsen
markw
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. februar 2010 - 09:19 #1
Det er min erfaring at lenovos (tidligere IBM) er de mest robuste bærbare på markedet, jeg har selv en T61p som jeg er glad for. Om de nyere lenovoer er af samme kvalitet ved jeg ikke. Lang levetid så skal du kigge på X modellerne

Panasonic laver en ruggedized bærbar, jeg mener de kalder den en Toughbook der skulle være ganske robust, men vist også koster en del.
Avatar billede markw Nybegynder
18. februar 2010 - 09:44 #2
Hi Bufferzone
Tak for di t råd, jeg vil gå i dybden med Lenovos modeller og også se lidt på Panasonic modeller :O)
Endnu engang tak
markw