Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
17. februar 2010 - 17:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

World of warcraft og windows 7 problemer?

Hej jeg har lige fået en bærbar med i7 620m,  6gb ram, ATI Radeon 5650 og win 7 64 bit. jeg havde en anden der lidt mindre som gik i stykker og efter jeg har fået den her nye har jeg problemer ´med World of Warcraft, spillet fryser ind i mellem 1-3 sek? og der er ikke fordi grafikkortet ikke kan træke det, for det er ikke altid der hvor der kræves noget af spillet at den gør det? (var i VOA 25 og det skete ikke ved de 3 første bosser inkl den nye) jeg har alle nye driver. Håber der er en eller anden der har styr på det her for jeg er ved at blive tosset at lede efter svar på nettet, men syntes at kunne læse at der er andre med samme problem, men jeg kan ikke rigtig ´finde ud af om de har fët lavet det.

På forhåd tak

Thomas Lyngbye
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 18:06 #1
Tit er den slags problemer sammenkædede med overophedning.
Prøv at hente Speccy temperatur på processor og grafikkort mens du spiler.
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
17. februar 2010 - 18:32 #2
Det vil jeg prøve men den virker på ingen måde varm og den er helt ny  men prøver og vender tilbage
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
17. februar 2010 - 19:57 #3
Den bliver aldrig rigtig over 43-45 grader!
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 21:00 #4
Hvilken?
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
17. februar 2010 - 22:11 #5
Core 0 kommer nu op på 58-62 g står der! der er ikke temperatur på grafiken i det program du henviste til
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2010 - 21:39 #6
Hmm... Hvis 'puteren er ny, og den ikke er støvet indeni, ville jeg få noget support hos producenten. Hvis ikke de kan løse problemet, har du krav på at få pengene retur.
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
21. februar 2010 - 21:58 #7
Har talt med Acer og fik oplysninger om en fix til win7, har kørt denne men det gav desværre ikke rigtig noget, mon ikke jeg skal prøve at slette spillet of inst det igen og ellers må jeg tage den med i computercity og høre de siger.  men der er underligt den gør det isør når den er så "stor" som den nu er.

Giver lige tråden nogle dage til og så må du gerne smide et svar så kan du få de point ;D
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 23:27 #8
Her kommer et svar fra mig.