Avatar billede rbj79 Nybegynder
17. februar 2010 - 12:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design af ikoner & logo

Jeg leder efter en god grafiker der kan designe nogle højkvalitets ikoner, som skal bruges til flere formål.

Ikonerne skal være forholdsvis simple, jeg forestiller mig umiddelbart en form for stregtegninger, hvis du har andre idéer eller forslag lytter jeg gerne, men det er vigtigt at de ikke bliver for "fyldige" og tunge at se på.
Da de skal bruges i flere sammenhænge skal de kunne leveres i photoshop format og være 256 x 256 pixel. Det drejer sig om i alt 20 ikoner.

Derudover skal jeg have designet et logo, som jeg forestiller mig skal primært bestå af et navn og ikke alt for meget fyld her heller. Størrelsen på logoet skal være minimum 600 x 400 pixels.

Farvevalg, skrifttyper og hvad de præcise ikoner skal være forestille vil jeg komme yderligere ind på ved nærmere kontakt.

Photoshop filer og rettigheder skal overdrages efter betaling.
Jeg forestiller mig at prisen kommer til at ligge på ca 500 inkl moms

Kontaktinformation - send en intern besked med en mail adresse hvis du er interesseret, så vender jeg tilbage med de nærmere detaljer.
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. februar 2010 - 12:43 #1
Egentlig vil jeg gerne hjælpe dig, men jeg kan ikke gøre det for det den pris du ønsker. Hvis jeg forstår opgaven korrekt, så lyder det som om, at det er en del arbejde i det.

Du skriver 20 ikoner. Er det så 20 forskellige tegninger? Eller skal den samme genbruges på dem alle?
Avatar billede rbj79 Nybegynder
17. februar 2010 - 12:55 #2
Ja der er tale om 20 forskellige tegninger.

Som jeg sagt så er prisen et udtryk for hvad jeg har forestillet mig, du er mere end velkommen til at komme med dit eget bud på hvad det vil koste.
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. februar 2010 - 21:32 #3
Hej igen,

Hvis jeg skal give en nøjagtig pris, så er jeg nok nødt til at vide hvordan de ikoner skal se ud. Så jeg kan få en idé om, hvor lang tid der tager at tegne hver enkelt.

Der skal nok bruges mere end en halv time på hvert ikon, så det er minimum 10 timer til ikonerne. De fleste freelance grafikere tager ikke under 250 kr. i timen ekskl. moms. Så det vil løbe op i en del. Hvis du er interesseret I at få et tilbud i denne prisklasse, så skriv til mig på mail@tinocordes.dk
Avatar billede ennovation Nybegynder
18. februar 2010 - 14:14 #4
Du kan jo også bare finde nogle ikoner på istock.com - de har alt hvad hjertet begærer.
Avatar billede Mik2000 Professor
20. februar 2010 - 00:54 #5
Hej

Hvis du skriver en besked med en email jeg kan kontakte dig på, så kan jeg godt give dig et rigtig godt tilbud, såfremt det kan laves i næste uge
Avatar billede rbj79 Nybegynder
07. marts 2010 - 15:52 #6
Lukker - opgaven er udført. Tak for budene.