Avatar billede Alexandert19 Nybegynder
17. februar 2010 - 09:04 Der er 5 kommentarer

Kan ikke se mit trådløse net på ny com??

Hey alle
Jeg har lige købt en ny computer og den fungerer fint, bortset fra at da jeg skulle logge på vores trådløse net kunne computeren ikke se vores eget net. Den kunne godt se naboens net samt andre net i nærheden. Vores andre computere i huset kan godt se og logge på vores eget net. Hvordan kan det være?
Avatar billede aburami Nybegynder
17. februar 2010 - 09:23 #1
Prøv at tage et netstik og smide i computeren så den lige henter Netværksadresse mv. og prøv så igen uden kabel.
Avatar billede Alexandert19 Nybegynder
17. februar 2010 - 09:47 #2
#1
Har jeg prøvet. Sidder og skriver fra computeren via kabel lige nu og kan alligevel ikke finde det trådløse net:/
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 09:57 #3
Prøv at åbne netverk og delingscenter under egenskaber for trådløs netverk fjerne markering ved ipv6  i egenskaber i ipv4 sæt til at hente dns automatisk
Avatar billede Alexandert19 Nybegynder
17. februar 2010 - 10:07 #4
#3
Den stod allerede til at hente DNS automatisk og det hjalp ikke at fjerne markeringen ved ipv6 desværre.
Avatar billede Alexandert19 Nybegynder
17. februar 2010 - 10:20 #5
Så er problemet løst. Jeg skrev bare krypteringstypen om og så fungerede det:D Tak til dem der hjalp