Avatar billede rudboel Nybegynder
16. februar 2010 - 15:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Læg kalender ned i Outlook

Kan man lægge en kalender ned i Outlook, så tid ligger vandret i stedet for lodret. Det kan være nyttigt når man har mange personers kalender åbne :-)

Håber at der er nogle der kan hjælpe
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
16. februar 2010 - 15:40 #1
Det tror jeg ikke du kan, men kan ikke lige se formålet med det...

Du kan jo lægge kalenderne sammen via tilstanden "Overlappende" i stedet for standarden over de er side-stillet.

Men den gode nyhed er at i 2010 versionen, bliver tiden automatisk lagt vandret, når man ser på nok kalender på samme tid. Desværre gør det at man ikke kan se over flere dage, men det håber jeg bliver ændret i den kommende frigivne version.
Avatar billede rudboel Nybegynder
03. august 2011 - 15:53 #2
ok