Avatar billede klid Nybegynder
16. februar 2010 - 11:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Harddisk til Thinkpad T 43

Nogen gange kan man ikke holde sin kæft.
Jeg kom til at byde på en Thinkpad T43 på en auktion. Den har ikke nogen HD. Iøvrigt heller ikke nogen strømforsyning (16 V).
Så hvor fås sligt - hvad er det præcist for specifikationer jeg  skal gå efter hvor stor en ting (GB) kan T43én magte, og - hvordan med drivere og anden software? Fingeraftryk & sådan noget.
Kan jeg benytte en hvilken som helst 16 V strømforsyning? Eller skal den også have sjove specifikationer.

Ja  - det var hele 5 spørgsmål på en gang. Blot du kan svar på et af dem høre jeg gerne fra dig.
16. februar 2010 - 11:15 #1
(Hvor mange ører gav du for den ?)
Avatar billede klid Nybegynder
16. februar 2010 - 17:11 #3
Hm
Der var altså også en kat i sækken KaLa. Så noget har jeg da fået.
Håber jeg.

Tak for dine links Tm. Jeg kikker på dem.

mvh
Avatar billede klid Nybegynder
20. august 2010 - 12:35 #4
Den har fået en 160 GB Simens (kun 80 er pt aktive.
Jeg fik fat i en original strømforsyning
Nu cykler den i olie.
Avatar billede a_nor Nybegynder
28. marts 2011 - 07:43 #5
Hej Klid,  Jeg mangler også en HD til en T43! :-(  Hvad er det for en Siemens disk du har fået til at funge ?  (Havde selv et par Travelstar og Samsung, den IKKE ku' li'.)  og det er åbenbart ikke bare :  http://www.thinkwiki.org/wiki/Talk:Problem_with_non-ThinkPad_hard_disks#Seagate_Momentus_7200.1

mvh.