Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
15. februar 2010 - 21:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

WOW problemer i win 7?

Hej jeg har lige fået en bærbar med i7 620m,  6gb ram, ATI Radeon 5650 og win 7 64 bit. jeg havde en anden der lidt mindre som gik i stykker og efter jeg har fået den her nye har jeg problemer ´med World of Warcraft, spillet fryser ind i mellem 1-3 sek? og der er ikke fordi grafikkortet ikke kan træke det, for det er ikke altid der hvor der kræves noget af spillet at den gør det? (var i VOA 25 og det skete ikke ved de 3 første bosser inkl den nye) jeg har alle nye driver. Håber der er en eller anden der har styr på det her for jeg er ved at blive tosset at lede efter svar på nettet, men syntes at kunne læse at der er andre med samme problem, men jeg kan ikke rigtig ´finde ud af om de har fët lavet det.

På forhåd tak

Thomas Lyngbye
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. februar 2010 - 22:29 #1
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
15. februar 2010 - 22:33 #2
ja? hvad er der med dem?
Avatar billede Six Nybegynder
16. februar 2010 - 04:39 #3
Thomas - Du følger ikke op på dine spørgsmål og får dem lukket, sådan som reglerne foreskriver på eksperten :) - Gør det og folk gider måske bruge tid på at hjælpe dig, gør det ikke og dine spørgsmål vil fremover have stor risiko for at ende som dette ;)

http://www.eksperten.dk/faq <- læs lidt på den der og følg op på dine spørgsmål, så er du et godt stykke af vejen.

Folk gider ikke bruge deres tid, på folk der ikke engang selv gider bruge tid, på de spørgsmål de selv stiller.
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
16. februar 2010 - 08:01 #4
ok det er fair nok, det må i sgu undskylde jeg ved íkke lige hvad jeg har tænkt på. det skal jeg prøve at få styr på
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
16. februar 2010 - 08:07 #5
Jeg kan underlige nok ikke se andre end det spørgmål med workd of warcraft of så det med at jeg skulle starte 5-6 gange
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
17. februar 2010 - 01:11 #6
Jamen det er sgu flot og tak for hjælpen. er sgu ked af jeg ikke har været helt inde i hvordan man gør herinde men der er åbenbart ikke plads til at lære. Har helt sikkert ikke opfyldt reglerne med det har på ingen måde været min vilje og der er på intet andet tidspunkt været nogen der har sagt det til mig. og ind imellem er man nødsaget til at forsælle folk når de gør noget forkert ellers kam man ikke rette op på det.

Fjappe vil du ikke give mig svar så kan du få de point jeg hat sat ovet styr, da du er den eneste der har fortalt mig hvad jeg har gjort forkert.
Avatar billede Six Nybegynder
17. februar 2010 - 03:34 #7
Tit og ofte siger folk det ikke til brugeren, men undlader bare at hjælpe og så kan du jo gå glip af mange ekspertråd ;)

Smid du bare selv et svar og tag point tilbage og opret spørgsmålet igen, nu har du jo fået sagerne i orden :)
Avatar billede thomas_lyngbye Nybegynder
17. februar 2010 - 17:20 #8
ok jeg prøver og tak for venligheden Fjappe ;D