Avatar billede kraaijenzank Nybegynder
15. februar 2010 - 16:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til spørgeskema

Hej, eksperter.

Jeg er i gang med en undersøgelse, og jeg har lavet et spørgeskema. Spørgsmålene går på køb af herretøj, og jeg vil gerne have så mange svar som overhovedet muligt fra både mænd og kvinder. Jeg håber meget, at I gerne vil hjælpe mig med at besvare spørgeskemaet. Det tager ca. 5 minutter.

Som tak for din besvarelse udlover jeg 3 gavekort á 500 kr. Når du sender spørgeskemaet, deltager du i lodtrækningen.

Spørgeskemaet ligger her: http://bit.ly/herretoej

Du må meget gerne dele spørgeskemaet med alle, du kender. Det ville være en kæmpe hjælp for mig, hvis du gad at dele det på Facebook, Twitter, din blog eller via e-mail.

På forhånd tusind tak!
Avatar billede martin_moth Mester
17. februar 2010 - 14:08 #1
jeg ved ikke om dette er stedet at reklamere for dit spørgeskema. Men det vil jeg ikek forholde mig til

det jeg synes er interessant, er, hvad det skal bruges til?

Sælger du selv herretøj?
Vil du finde ud af om du skal starte en forretning med herretøj?
Er det til en skoleopgave?

Kort sagt - hvorfor?
Avatar billede martin_moth Mester
22. marts 2010 - 13:15 #2
Det var nok ikke så vigtigt alligevel?

Kan du ikke lukke spørgsmålet, så?

:-)
Avatar billede kraaijenzank Nybegynder
20. april 2011 - 18:27 #3
Lukket.
Avatar billede kraaijenzank Nybegynder
20. april 2011 - 18:27 #4
Lukket.