Avatar billede kaktus Nybegynder
15. februar 2010 - 09:04 Der er 3 kommentarer

mootools

er der mon nogen der kan hjælpe med at få denne http://web-kreation.com/demos/login_panel_mooslide_2/ til rent faktisk at virke som et login?
Mootools delen virker fint, men når formen submittes (sker der ikke noget) slider panelet op igen.....

Jeg forestiller mig at det er denne del der skal pilles ved, således at formen kan valideres uden at den slider op....

    <script language="javascript" type="text/ecmascript">
    window.addEvent('domready',function(){
        var myLogin = new mooSlide2({ slideSpeed: 1500, fadeSpeed: 500,  toggler:'login', content:'loginPanel', close: false, effects:Fx.Transitions.Bounce.easeOut , from:'top'});
        //optional: AutoStart the slider on page load:
        //myLogin.run();
        $('close').addEvent('click', function(e){
            e = new Event(e);
            myLogin.clearit();
            e.stop();
        });
    </script>

Problemet er nok page reload (ved form submit) lukker slider

Ønsker også forslag til en "genial" validering såsom ajax holdt op mod mysql db bruger info...... måske uden reload løser problemet!!!!

Måske det kan lade sig gøre at bruge en ekstern php fil i mootools slider så reload (af ekstern side) ikke får indflydelse på slider!!!

Så er der kastet bolte op i luften, lad mig høre/se dine forslag.

Ps. Jeg behøver brugbar kode idet jeg ikke selv er i stand til det.:-(
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2010 - 10:37 #1
Du kan ikke kode, har ikke noget server-side-script og vil gerne have det til at virke?
Så kan du vist lige så godt hive pungen frem og lave en tråd herinde:
http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/
Avatar billede kaktus Nybegynder
15. februar 2010 - 11:21 #2
Hej igen.......
Sat på spidsen har du nok ret....
Men tænkte at der måske alligevel fantes en flink ekspert der kunne/ville hjælpe...
i det mindste med at få slider til at forblive åben medens server-side-script kører (validerer)

Man har vel lov at leve i håbet :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2010 - 13:48 #3
Nu kender jeg ikke til mooSlide, men jeg kunne forestille mig at dette kunne virke:
var myLogin = new mooSlide2({ slideSpeed: 1500, fadeSpeed: 500,  toggler:'login', content:'loginPanel', close: true, effects:Fx.Transitions.Bounce.easeOut , from:'top'});