Avatar billede superwulff Nybegynder
13. februar 2010 - 02:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er McD holdt op med McBacon burgere?

Hej

Er der nogen der ved, hvorfor McDonalds er holdt op med at servere McBacon burgere? De smager jo enormt godt og var, efter hvad jeg har hørt en stor succes - og så i baconens hjemland...
Avatar billede safrano Nybegynder
13. februar 2010 - 04:06 #1
Har du virkelig ikke hørt det??

Det har vist sig at det indeholdt kogalskab (Creutzfeldt-Jakob sygdom). Så har du spist af det - og det lyder det jo som - så søg læge snarrest muligt!!!!!
Avatar billede noltus Novice
13. februar 2010 - 08:56 #2
For ikke at støde muslimer og deres mimoseagtige følelser
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. februar 2010 - 09:03 #3
Den må safrano da have ekstra point for?
Avatar billede justrace Novice
13. februar 2010 - 10:12 #4
Kogalskab i svinekød?? Ja, ret sandsynligt.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
13. februar 2010 - 14:38 #5
McD burde holde op med at servere alt det de selv kalder for burgere *GG*

Boykot det foretagende, det er kun til at blive fed og usund af :)
Avatar billede superwulff Nybegynder
28. februar 2012 - 11:20 #6
Må hellere få den lukket