Avatar billede mtb79 Nybegynder
12. februar 2010 - 22:14 Der er 2 kommentarer

CTRL + ALT åbner Internet explorer

Sidder med en maskine jeg ikke helt kan finde ud af hvad der sker med den.

når man trykker CTRL + ALT så åbner internet explorer samme sker hvis man trykker CTRL + ALT + DEL
jeg er rimeligt sikker på at det er noget skadeligt der er kommet på computeren men kan bare ikke finde ud af hvad det er.

AVG har scannet den clean.
Bullguard 9 har scannet den clean.
Spybot Search and Destroy har også renset den

Nogle ideer ???
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2010 - 22:40 #1
Prøv at højreklikke på genvej til explorer, og se om der er blevet oprettet en genvejstast på den, ved at trykke på egenskaber. Normalt skal der stå ingen.
Avatar billede mtb79 Nybegynder
12. februar 2010 - 22:50 #2
var også min første ide men det står som det skal