Avatar billede hpo Nybegynder
29. december 1999 - 12:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dialogboks ved opstart

Når computeren starter op er der en dialogboks som man kun kan trykke 'OK' på.

I teksten står der noget i retning af at 'filen der referes til (install.lnk) kunne ikke findes. Indsæt venligst disketten.'

Jeg har kigget efter install.lnk i både Win.ini, system.ini, autoexec.bat og i registreringsdatabasen, men kan ikke hitte den.

Han ved ikke hvad han har lavet, og han kan ikke huske han har kørt noget fra en diskette.

Hvordan kan han få det fjernet ???

Systemoplysninger:
pentium_100 med inkjet printer. der er installeret win95.
Avatar billede drake Nybegynder
29. december 1999 - 21:35 #1
- Prøv at højreklikke på din taskbar, og vælg egenskaber.
- Vælg herefter faneblad nr 2 (jeg har engelsk ver. så jeg ved ikke hvad den hedder på dansk)
- her kan du vælge at slette indholdet af "dokumenter" menuen, GØR DET.

Håber at det hjælper... :-)
Avatar billede double-g Juniormester
30. december 1999 - 20:23 #2
Jeg var engang udsat for nøjagtig samme dialogboks.
Det viste sig at et spil havde smidt en genvej i >start< i startmenuen i stedet for under programmer.
Avatar billede hpo Nybegynder
03. januar 2000 - 10:13 #3
Jeg tjekker lige om det virker, og så vender jeg tilbage.

/HPO
Avatar billede hpo Nybegynder
17. januar 2000 - 15:08 #4
Så er det tjekket af. Det virkede ikke.... så jeg ved ikke rigtig om jeg bør give nogen af jer point.

/HPO
Avatar billede double-g Juniormester
17. januar 2000 - 21:05 #5

Hvis ikke det virker, skal du naturligvis ikke.
Avatar billede hpo Nybegynder
07. februar 2001 - 08:18 #6
Lukker