Avatar billede nolte Nybegynder
10. februar 2010 - 23:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Har ingen Internetforbindelse via IE7 men har IP og kan ping ud i verdenen

Hej,

Jeg har en bærbar med Vista Home Edition (OEM) som lige pludselig ikke længere kan åbne en Internetside længere selvom jeg har en IPadresse og jeg godt kan pinge forskellige domæner rundt om i verdenen.

Jeg troede som altid at det nok "igen" var et Windows problem med IE7 og installerede FireFox, men her får jeg samme problem??

Jeg har reset WinSock og har tjekket LM hostfilen og der ser ganske standard ud.

Når jeg teste forbindelsen via IE7 eller FireFox så får jeg svaret at forbindelsen er OK ?
Avatar billede madand Nybegynder
11. februar 2010 - 08:29 #1
Kan du pinge google.dk? eller en af deres ip adresser: 216.239.59.104, 74.125.77.104, 209.85.229.104
(Start -> Run -> CMD -> Ping google.dk)
-------
Hvis du kan pinge ipadresserne og ikke google.dk, så flush dns.
start -> run -> cmd -> ipconfig /flushdns og derefter ipconfig /registerdns
-------
Norton kan godt lave ballade, hvis den er udløbet.
-------
kan andre maskiner gå på nettet? :)
Avatar billede nolte Nybegynder
10. december 2010 - 12:52 #2
erløst