Avatar billede Tigerbite Nybegynder
10. februar 2010 - 20:51 Der er 4 kommentarer

Bruger - upload billeder - skriv text - Del med andre så de kan kommentere?

Hej.

Jeg vil laver en hjemmeside lignende til http://www.scootergalleri.dk/
Der kan man blive medlem, så kan man uploade billeder af sin scooter og skrive noget tekst og så kan man dele siden man lige har lavet med andre. Så kan folk kommentere scooteren og teksten.

Hvordan kan jeg lave det?

Jeg har brug for hjælp.

Først med at lave formlen hvor man uploader billeder.
derefter formlen hvor man skriver noget text.
derefter knappen "upload"
derefter siden hvor man kan søge efter den og komme ind på siden man lige har skrevet.

Hvordan kan jeg lave det?

Hjælp mig lidt hen ad vejen
Avatar billede zips Juniormester
10. februar 2010 - 20:58 #1
Den bedste hjælp vil du får ved selv at lære php/asp og html/css du kan ikke få alt den hjælp du skal bruge til at få lavet alt det du ønsker med et så stort projekt som det er at lave det du har gang i.

Kom med noget kode som fejler eller du ikke helt har styr på, så kan vi hjælpe, men ikke med alt, der skal du hente hjælp i opgaver.
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
12. februar 2010 - 18:11 #2
hvor kan jeg lære php/asp henne? jeg har svært ved at finde et ordentligt sted at lære det. evt. en god ebook
Avatar billede keysersoze Guru
12. februar 2010 - 18:33 #3
asp: activedeveloper.dk - html.dk - udviklere.dk
php: phpartikler.dk - udvikleren.dk
asp.net: asp.net

Det er vigtigt at du gør lidt overvejelser når du vælger sprog - hvad understøtter webhotellet, udviklingsværktøjer, hvilken version etc.
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2010 - 11:46 #4
lukketid?