Avatar billede jpankoke Nybegynder
10. februar 2010 - 17:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Produktnøgle på netbook Samsung?

Hej Ved indkøb af Samsung netbook http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=38584&categoryid={5D21A4EA-8FFE-45B7-AF14-17B534B18DB5}&nodeid= er der et problem med Windows 7.
Den vil hele tiden have at man skal indtaste produktnøglen får at arktivere w7.

Når man så indtaster den produktnøgle der fuldte med så vil den ikke godkende den?

Er der nogen der har været ude for det samme problem, høre gerne om det eller en løsning på det.
Avatar billede haverslev Novice
10. februar 2010 - 17:36 #1
2 muligheder
1. jeg vil anbefale at tage fat i Expert, da det er deres ansvar med en OEM maskine.

2. Du kan prøve at ringe til MS aktivering og foklare dem problemet, men er næsten overbevist om at de sender dig tilbage til Sælgeren
http://www.microsoft.com/danmark/licens/piracy/activation/piracy_productactivation_howactivationworks.mspx
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
10. februar 2010 - 19:03 #2
Har haft en sag lign. på mit arbejde... Godt nok ikke en Samsung, men der ringede vi bare til Samsung pr. telefon, da pc sagde at licensnøgle allerede var brugt, selvom det var den som sad under pc'en, da den blev solgt. Microsoft aktiverede den over telefonen og ikke flere problemer efterfølgende.

Så ville helt sikkert anbefale at tage fat i Microsoft pr. telefon.
Avatar billede jpankoke Nybegynder
10. februar 2010 - 19:36 #3
Vi har talt med expert og der kunne vi bare købe en fuld version af W7.

Det beviser bare at ennu en sælger ikke ved hvad han taler om.
Avatar billede jpankoke Nybegynder
10. februar 2010 - 19:37 #4
Så vi ringer til samsung og høre hvad de siger tak for det.
Jeg vender tilbage.
Avatar billede haverslev Novice
11. februar 2010 - 10:34 #5
Så kan jeg roligt lægge et svar, når takeitorleaveit lægger på det jeg stort set har skrevet :-)
Avatar billede haverslev Novice
11. februar 2010 - 14:46 #6
Det er simpelthen grotesk - takeitorleaveit bør ikke have de points.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
11. februar 2010 - 17:38 #7
Her må jeg nok også lige være fair. Det burde være haverslev som får de point. Han gav trods alt linket til, hvordan Microsoft hjælper en igennem problemet.
Avatar billede jpankoke Nybegynder
11. februar 2010 - 22:44 #8
Ja jeg var nok lidt hurtig på tasterne.
jeg beklager vil være mere omhyggelig næste gang.
Hav en fortsat god aften og undskyld til haverslev.
mvh pankoke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2010 - 20:23 #9
Havde du henvendt dig til Samsung havde du fået samme svar.

Samme havde du fået fra Fujitsu, Msi, Asus m.fl.

Blot til info.