Avatar billede tast Nybegynder
09. februar 2010 - 17:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvis to måneder er ens så ja ellers nej

Jeg har et felt der genererre en "creation date"
og et felt med en dropdown liste hvor man kan vælge fra 1 til tolv.

Det jeg har brug for at der kan laves en beregning imellem disse to,-
så hvis de to måneder er ens så bliver det et "ja" og hvis de ikke matcher så skal det blive et "nej"
Avatar billede tast Nybegynder
10. februar 2010 - 07:33 #1
Fandt selv en løsning.
Den tager (Month(Get(CurrentDate)den måned som computerens kalender er sat til og tjekker det op imod tekst strengen i min "Dropdown liste":

if(
Month(datotjek) = (Month(Get(CurrentDate));
"ja";"nej")
Avatar billede tast Nybegynder
10. februar 2010 - 07:34 #2
fandt en løsning....