Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:30 Der er 44 kommentarer og
5 løsninger

Sjovt :O(((

Jeg har ikke haft noget at lave hele sommeren og kommer heller ikke til det så har i en ide til noget sjovt jeg kunde lave??? :O))))))
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. juli 2001 - 13:33 #1
Luge ukrudt ? Skrælle kartofler uden for ? Stille en grill op og invitere din nabo på grill aften ? Stranden ?
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:34 #2
arr, noget med noget mere gang i den hehe
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 13:34 #3
Hmmm inspireret af min \"samtale\" med tdaugaard i går så er mit forslag følgende:
Lav en side som med hårde facts bebuder hvilket sprog der uvilkårligt er bedst ... ASP eller PHP.
Sammenlign alle funktioner og forklar ... så har du i hvert fald nok at give dig til resten af sommerferien ... :)
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:35 #4
HAHAhahaHEHEhhehe....
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 13:35 #5
lære at stave ... ? kunde ~ kunne ... hehe ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. juli 2001 - 13:36 #6
repsac:> *er faktisk selv gået i gang* *S*
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:37 #7
how how jeg er lige begyndt forfra i 1 klasse
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 13:37 #8
=>tdaugaard: Gå væk! ... ;o) - hvorfor ikke bare indse at PHP rykker slemt meget mere end ASP? ... ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. juli 2001 - 13:38 #9
repsac:> huh ? \"PHP vs. ASP\" sammenligning af funktioner/metoder und so .. så godt jeg nu kan :o) PHP _er_ bedre end PHP .. det ved jeg da godt *S* hvorfor tror du jeg er begyndt at lære det ? *DOH*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. juli 2001 - 13:40 #10
olemongol:> Gå ud i det gode vejr istedte for at sidde inde .. det er da en start ;o)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 13:43 #11
=>tdaugaard: \"PHP _er_ bedre end PHP\" - helt sikker .. *GG* ;o)
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:43 #12
jaaaa, hvordan skifter man bruger ID/navn p Eksperten
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 13:44 #13
Det kan man ikke ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. juli 2001 - 13:45 #14
repsac:> øhh. *G* okay .. PHP _er_ bedre end ASP skulle der vist have stået ;o)

olemongol:> afmeld din nuværende bruger og opret en ny :-)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 13:45 #15
Vi har 12 rummeter træ der skal kløves og flyttes ... :)
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:46 #16
NNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ, jeg sage sjovt
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 13:46 #17
Snak først med admin om at du gerne vil have ændre din bruger ... Ellers kunne nogle måske få den tanke at du forsøger at snyde ved først at bruge en masse points og så oprette en ny bruger ...
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:47 #18
tdauggard: kan man så få sine point med??
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 13:47 #19
Det er da sjovt ... for mig at se på ... ;o)
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 13:47 #20
Snak (mail) under alle omstændigheder først lidt med admin ... info@eksperten.dk ... :)
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:48 #21
hehehehe
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. juli 2001 - 13:48 #22
ole:> nopes :-(
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:50 #23
hmmm, er der ikke en der ville svare på noget sjovt og spendene at lave
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. juli 2001 - 13:52 #24
har selv snakket med admin om at skfite brugernavn med points men det var ikke muligt :(

og en ide:
du lejer 10 store lasbiler og en masse computere, så kører du rundt i landet som et mobilt netparty......

eller så lejer du et af de store festtelte, hijacker en tdc mand, og så får du han til at smide en hva ska vi sige(meget) stor fobindelse ind i teltet og så holder du netparty resten af ferien, et eksperten netparty...
hvor der så er afdelinger i teltet or programmering, linux osv.

kunne det ikke være sjovt?
lige meget hvad så skule jeg nok komme
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 13:55 #25
Et godt råd var måske lige at vinde i lotto først ... ;o)
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:57 #26
arr jooo, måske til næste sommer
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 13:58 #27
nogle andra Gode ider?????
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. juli 2001 - 13:58 #28
Avatar billede bbs Nybegynder
18. juli 2001 - 13:58 #29
Du kunne ta\' på stranden, SMS\'e med dine venner og finde på noget, begynde at lave en web-site eller gå igang med et nyt programmerings-sprog, Ta\' i byen og kigge, lære biblen udenad, se GOD på DR2 hver dag! Spændende! Der sker sgu altid noget nyt ;)
Slå en af de yderst populære rødhårede folkeskolelærer med fipskæg ned ..

Det var mine forslag, håber at du kan bruge dem ..
Avatar billede bbs Nybegynder
18. juli 2001 - 14:00 #30
Lav et web-site der hedder www.jegkedermig.dk, der kan sikkert komme en del hits!
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. juli 2001 - 14:01 #31
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. juli 2001 - 14:01 #32
Avatar billede bbs Nybegynder
18. juli 2001 - 14:02 #33
repsac->
Jeg er ret god til at kløve, hvad kan jeg få i timen?
Kan arbejde max 3 timer i træk, så skal jeg ha pause på ½ time, så kan jeg ellers arbejde 3 timer mere ..
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. juli 2001 - 14:02 #34
skriv alle talene fra 0 til 1.000.000.000.000 med bogstaver..........
Avatar billede bbs Nybegynder
18. juli 2001 - 14:06 #35
Finde endnu en deltager til Robinson, husk at sætte hin i tv, for de er jo så kæmpe medietalenter dem fra Robinson!

Du kunne også prøve homo-maskinen ..
Find et stykke papir klip et hul i midten der er 10cm i diameter.
Tag din højre hånd op til din hals.
Læg papiret på din albue (der hvor armen knækker), dit \"knæk\" skal være der hvor hullet i papiret er.

Hvis det så ligner en røv der er på din albue, så er du homo!
Avatar billede husi Nybegynder
18. juli 2001 - 14:07 #36
HVAD MED AT TAGE HANS SPØRGSMÅL SERIØST!?!?!

- Hvad er dine interesser ?
- Hvor gammel er du ?
- Hvor kommer du fra ?

Så kan jeg næmmere finde noget fedt i dit område  :)
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 14:10 #37
JEG VIL BARE UD OG HAVE NOGET SPÆNDEN AT LAVE, JEG INTERESER MIG FOR ALT INDE FOR TEKING COMPUTER, TV, STRØM OSV, JEG ER 16 ÅR OG KOMMER FRA Østfyn :O(((
Avatar billede husi Nybegynder
18. juli 2001 - 14:15 #38
Hvad med:

http://www.danmarkbynight.dk/soeg.php3?landsdel=Fyn

Så kan du tage dine venner med ud og feste ??
Avatar billede husi Nybegynder
18. juli 2001 - 14:16 #39
Det er da fun..
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 14:18 #40
Diskoteker kan man går på nå man bliver gramel
Avatar billede husi Nybegynder
18. juli 2001 - 14:18 #41
Du kan også gøre dig skoleklar ?

http://hairboy.adsl.dk/ph4/Internet/skoleklar.htm
Avatar billede husi Nybegynder
18. juli 2001 - 14:20 #42
Hvad så med dette:

http://www.filmfestival.dk/

Du sagde du interesseret dig for tv ??
Avatar billede repsac Nybegynder
18. juli 2001 - 14:20 #43
Dette spil er faktisk en smule sjovt ... :)
[http://tv4.se/lattjo/kojan/bilbanan.asp]
Avatar billede olemongol Nybegynder
18. juli 2001 - 14:21 #44
Ar det blev jeg ikke klogere af :O)))), men i skal have tak alivel
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. juli 2001 - 14:22 #45
jamen tak - tag på ferie ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Avatar billede husi Nybegynder
18. juli 2001 - 14:22 #46
Avatar billede husi Nybegynder
18. juli 2001 - 14:24 #47
A HVAD ?????????
Avatar billede husi Nybegynder
18. juli 2001 - 14:25 #48
HMM NÅ OKAY..
Avatar billede hobbez Nybegynder
18. juli 2001 - 14:44 #49
Et par forslag:

Find ud af hvor en eller anden obskur vej ligger. Gå så ud og find en masse mennesker, og spørg dem hvor den ligger. Når de siger de ikke ved det, så forklar dem det. Hvis du møder en enkelt der kender den. Lyt omhyggeligt til hvad vedkommende siger. Gå den modsatte vej.

Prøv at blive væk. Det er sjovt at blive fundet.

/Rob