Avatar billede appel Novice
08. februar 2010 - 15:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fil reparering

Jeg har et video kamera der optager HD video (MP4) på et SD kort. Det har fungeret upåklageligt mange gange.

Men for nogle dage siden optog jeg en film på ca 500 mb som jeg ville kopiere over på min harddisk. Desværre virker den ikke når jeg forsøger at afspille den med Mplayer, Mediaplayer, Quicktime eller VLC. Mit bud er at filen er blevet gemt under en HW fejl i kameraet eller på SD kortet.

Nogen der kender et værktøj som kan reparerer filen således jeg kan se videoen og springe steder over hvor der måtte være fejl.
08. februar 2010 - 15:17 #1
... virker den ikke ... - hvordan det i praksis ?

Kan du se hele videoen på selv kamera's afspiller ?

---

PS: Husk at pænt følge op på dine (gamle!) spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/appel (Dem der ikke er grønne)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede appel Novice
08. februar 2010 - 16:04 #2
Man kan ikke afspille filen fra videoen. Filen virker ikke (corrupt siger nogle af programmerne) men den fylder over 500 mb så jeg tænker at der måske sgu da være noget film tilbage hvis man kan reparere den?
Avatar billede appel Novice
13. juli 2014 - 17:02 #3
til luk