Avatar billede AtWork Nybegynder
07. februar 2010 - 20:55 Der er 3 kommentarer

E-conomic

Er der nogen, der kan hjælpe med at overføre data fra Navision C5 til E-conomic og fra en csv fil til E-conomic?
Avatar billede mariaf Juniormester
08. februar 2010 - 08:01 #1
En hvilken som helst C5 konsulent kan udlæse data fra C5 som csv,  og jeg vil da tro at du kan få hjælp fraE-conomic til at indlæse data.
Størte problem er struktur. Hvis de ikke lægger tæt op af hinanden, kan det godt blive noget af en udfordring, og spørgsmålet er om det er pengene værd.
Det kunne være en god løsning at starte op med primoposter, også bruge din gamle C5 som opslag på gamle ordrer.
Avatar billede Michaeljepsen Nybegynder
08. februar 2010 - 09:03 #2
Fra e-conomic's hjemmeside, kan du gå ind på hjælp (e-copedia) og skrive c5, her står hvordan du eksporterer data fra c5 og der står også hvordan du læser data ind. prøv evt. at gå i kassekladde og tryk på indlæs fil, så er her et eksempel på hvordan indlæsnings filen skal struktureres, og det går igen i debitor og kreditor.

Alternativt kan vi hos e-conomic hjælpe med konverteringen, fra 1.050 ex. moms pr. time, typisk 4-6 timer.

Skal du have ryddet op i, kontoplan, debitorer, kreditorer og varer, vil det måske være en god ide, at sorterer data i excel, rense ud, og så nøjes med at indlæse stamdata og taste primo tal. Du er velkommen til at kontakte os hos e-conomic.
Avatar billede e-conomicDK Nybegynder
13. oktober 2010 - 13:24 #3
Hej AtWork,

Vi har nu fået partnere der kan hjælpe med dine overførsel fra C5 til e-conomic, tjek denne side for kontaktinformation mm. til dem.

http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/konvertering-data/konvertering-fra-c5

Typisk vil det være godt at have en der har erfaring med det. Da det ikke er alle der har erfaring med brugen af e-conomic.