Avatar billede themask888 Juniormester
06. februar 2010 - 23:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

X-files the game

Hep hey derude

Nogen der ved hvor man kan downloade/købe X-files spillet. Spillede det selv for mange år siden (havde lånt det af en klassekammerat) og blev fascineret af det. Nu har jeg så prøvet at finde det, men er ikke lykkedes. Håber på jeres hjælp.
Avatar billede Arch-vile Nybegynder
07. februar 2010 - 00:00 #1
hmm er ikke sikker på om vi må tale om hvor man kan "download" det
Avatar billede noltus Novice
07. februar 2010 - 01:31 #2
Jo,hvis man betaler for det,men kig her kortlink.dk/7edh
Avatar billede Arch-vile Nybegynder
07. februar 2010 - 01:49 #3
det var der jeg tænkte på så ville ikke begynde på noget forkert