Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 10:23 Der er 6 kommentarer

En sådan grænseflade understøttes ikke:

Nu prøver jeg igen: Hvordan får jeg fjernet ovenstående? kommer frem hver gang jeg trykker på et Ikon (programmer) Mail og Google, kan heller ikke lave en systemgendannelse, håber på hjælp.
JM.
06. februar 2010 - 11:28 #1
Du kunne jo begynde med liiiiiidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Fejlsikker tilstand ?

---

Samt pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/moeller7108 - pænt 'lukke' og/eller 'uddele' point...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 11:52 #2
Jeg har Windows 7.
Avatar billede saltum9493 Nybegynder
09. februar 2010 - 18:09 #3
jeg har også dette problem i Windows 7 - er der fundet en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2010 - 21:48 #4
Nej desværre..
Avatar billede kiakoto Nybegynder
24. august 2010 - 16:06 #5
Hej Jeg har det samme problem med Windows,, en sådan grænseflade understøttes ikke..
Venter også på nogen finder ud af hvad der kan gøres,, det bevirker jo at man ikke kan åbne hyperlinks eller nye faner/sessions..

Kom med en løsning til alle os der er røvrendt at Microsoft,s Explore 8
Avatar billede kiakoto Nybegynder
27. august 2010 - 11:26 #6
Efter utallige forsøg i samarbejde med Microsoft Support)for at løse problemet med ikke at kunne åbne hyperlink eller få den meddelse " en sådan grænseflade understøttes ikke " , er der kun en eneste løsning tilbage siger de.
Formatere maskinen og lægge windows ind igen for så at se om det virker, ellers er det dvd,en det er galt med.