Avatar billede jarner Nybegynder
04. februar 2010 - 19:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bruge amerikansk fastnettelfon i DK

Hej
Hvis jeg køber en amerikansk fastnettelefon, kan den så anvendes i Danmark?
Og i tilfælde af nej, hvad skal der så til for at man kan?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. februar 2010 - 20:17 #1
mange tlf får strøm/spænding fra tlf-kabel - så der skal data stemme overens. Herefter er der ikke de store problemer - hvis altså tast-tryk giver de samme toner/signaler ud af huset.
Dør linjen, så er det dig, der skal reparere (dvs telefonselskabets mænd gør det på din regning)
Avatar billede jarner Nybegynder
24. februar 2010 - 13:20 #2
Tak for svar.
Talte med Brinck Elektronik, og det skulle efter sigende ikke være lige til at gøre. Jeg tror det er et andet frekvensbånd de bruger til telefonnettet.
Jeg lukker den.