Avatar billede cpawdk Nybegynder
04. februar 2010 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installation af Windows 7 OEM

Hej.

Jeg har netop købt en Windows 7 OEM licens, som jeg nu vil installere på min bærbar.

Jeg har formateret computeren, men under installationen får jeg følgende fejl: "Windows kan ikke installere de påkrævede filer. Filen er muligvis beskadiget eller mangler. Kontroller, at alle de filer, der kræves til installationen, er tilgængelige, og genstart installationen. Fejlkode: 0x80070017"

Jeg har forsøgt at kopiere DVD'ens indhold over på min harddisk på denne computer. Her får jeg følgende fejl: "kildefilen eller -disken kan ikke læses" Det er tilsyneladende install.wim filen der er problemet.

Nu er spørgsmålet så om der virkelig kan være en fejl på en original windows DVD, der lige er taget ud af æsken?

Er der andre der har oplevet noget ligende, og som eventuelt har en løsning på dette problem?

Mvh.

Christian
Avatar billede medici Nybegynder
04. februar 2010 - 13:09 #1
Det er højst sandsynlig dvden der er skidt, havde selv samme problem fik en anden og den spyttede på fin
Avatar billede cpawdk Nybegynder
04. februar 2010 - 13:13 #2
Du har helt ret. Der var placeret en stor fed fedt klat midt på DVD'en. Den er nu fjernet, hvilket ser ud til at have hjulpet. Nu er den i hvert fald færdig med at kopiere filer, og har nu genstartet og er nu i gang med sidste punkt i installationen.
Avatar billede cpawdk Nybegynder
04. februar 2010 - 13:21 #3
smid et svar. :-)
Avatar billede medici Nybegynder
04. februar 2010 - 13:43 #4
svar