Avatar billede polsermedbrod Nybegynder
04. februar 2010 - 10:14 Der er 1 kommentar

HJÆLP...min win 7 64bit fryser med jævne mellemrum...

installeret win 7 pro 64 bit
på en intel x25-m 80gb gen2 SSD(Firmware: 2CV102HD)
mit motherboard er et asus p5e3 (bios 1503)

har brugt intel_msm_8.9.4.1004-full(www.station-drivers.com) drivers(64bit driveren brugt under selve installation)
installeret INF Update Utility  Ver:9.1.1.1025
derefter msm_8.9.4.1004
installere drivere til grafikkort(nyeste win7 64bit fra AMD site) og det "spiller" :-))
installere et par spil stadig glad :-)
(264Mb/s read i crystaldiskmark 2.2)
kommer i tanke om at jeg osse lige skal Registere  windows
sætter netkabel i og windows ber mig vælge netværk
vælger hjemmenetværk,Registere win 7 no problem
10 min senere fryser min pc kortvarigt og det gør den med jævne mellemrum.....
I Event Viewer under system har jeg nu op til flere af nedenstående fejl:
The driver detected a controller error
on \ Device \ HardDisk0 \ DR0.
jeg kan se i Matrix Storage Manager at jeg nu "kun" har en generation 1 desk...(84Mb/s read i crystaldiskmark 2.2)
efter en genstart er alt fint igen for ca 10 min så er fejlene tilbage...
nogen ide hvad windows laver.....
(min registrering er o.k, lige købt win 7 pro 64 bit DK;-))
Avatar billede crazysnap Seniormester
04. februar 2010 - 10:38 #1
Hej polsermedbrod,

Det ser ikke ud til du er den eneste med dette problem. Prøv at læs hele tråden igennem jeg linker til nedenfor (4 sider), kan være en af de løsninger de foreslår virker for dig.

http://communities.intel.com/message/82254;jsessionid=51416F5C8EC36B81950BDBEEF7139EF3.node5COMS

Mvh.
CS