Avatar billede diols Nybegynder
04. februar 2010 - 08:48 Der er 1 kommentar

åben port på roader

hej jeg har prøvet at komme på mit modem/router for at åbne nogle porte til cod MW 2, men når jeg kommer ind på den siger den bare

This feature is not enabled.
This feature has not been enabled in your cable modem.

Please contact your data services provider for more information about this feature and its availability on the network.

To exit this page, click on the "Back" button on your browser tool bar to return to the previous page or click on the "System" link above.

så jeg ringede til canaldikital og fik af vide at man ikke kan komme på deres modems og at de ikke er oplært i det så jeg sad bare til bage med en dårlig smag i munden over at de ikke har forstand på deres egne produkter.

så vis der er en der ude der kan hjælpe mig med det så må i meget gerne skrive.

BDW. er det et Scientific-Atlanta WebSTAR EPC2203

hilsen dennis
Avatar billede Siriusroi Nybegynder
05. februar 2010 - 18:20 #1
For mig lyder det som om du vil ind på din routers firewall og åbne porte på den måde? Men de porte du skal bruge til at spille online spil med burde være åbne. Med mindre du er på en skole hvor de har lukket for dem eller arbejde.

Prøv at søge på nettet og find standard IP'en på din router og gå ind på den måde.

Hvis det ikke virker kan du resette den ved at holde reset knappen nede i 10 sekunders tid, og så derefter gå ind på routeren med standard IPen, hvis dette ikke virker så er mit svar forgæves.

Held og lykke :)