Avatar billede dkjohn Nybegynder
18. juli 2001 - 09:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Create Table type??

Hej
fra en asp-side forsøger jeg at lave en ny tabel i en allerede eksisterende database, men jeg bliver ved med at få en syntaksfejl i feltdefinitionen.
den nuværende sql ser således ud:
CREATE TABLE tabel_2(SideID autoNumber primary key, SideDocNavn text(50), SideIndhold longtext, SideLevel int, Firma_id int, ParentID int)
Nogen der kan finde fejlen ?
og mens vi er det, er det nogen der kan komme med en liste over de typer der findes, med forklaring, helst på dansk.

John
Avatar billede dkjohn Nybegynder
18. juli 2001 - 12:22 #1
problem løst
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
18. juli 2001 - 12:31 #2