Avatar billede djthomsen Nybegynder
03. februar 2010 - 10:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fil-rasteplads?!

Hej

Jeg er igang med at skrive en større opgave og jeg skifter ofte mellem flere computere. Og det er her problemet ligger. Jeg vil altid gerne kunne arbejde med de samme filer selvom jeg skifter computer. Og mit problem er at jeg ikke orker/husker hele tiden at skulle hive det hele ud på en usb stik før jeg slukker den computer jeg nu har arbejdet ved.

Så jeg leder efter et sted online hvor man (uden andre har adgang til ens filer) kan smide filen op - Evt. via en applikation så det går hurtigt -, så man hurtigt kan hente den igen fra en anden computer og arbejde videre.

Har ledt nettet igennem men kan ikke finde noget. Ved i hvert fald ikke hvad man skal søge under. Har også forsøgt nogle online backup programmer, men de dur slet ikke til formålet idet ikke helt er beregnet til at man henter/uploader de samme filer hele tiden.

Håber nogen kan hjælpe?
Avatar billede klt Seniormester
03. februar 2010 - 10:39 #1
Avatar billede djthomsen Nybegynder
03. februar 2010 - 10:42 #2
perfekt
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2010 - 10:49 #3
og så er der jo google docs - det er lavet om, så den ikke længere automatisk konverterer til google-format - så nu kan det bruges til generel fil-opbevaring.
Avatar billede natas-dk Nybegynder
14. februar 2010 - 22:23 #4
Eller mail det til dig selv :)...

hvis det er mindre filer..