Avatar billede mckeene Nybegynder
02. februar 2010 - 21:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke unmute microfon

Hej eksperter

Jeg har det problem at jeg ikke kan fjerne fluebenet ved indspilning under lydegenskaber på min bærbar.
Nogen der ved, hvad dette kan skyldes?
Jeg har xp og har forsøgt at geninstallere min Sigmatel Audio driver.

Mvh Marc
Avatar billede milter Ekspert
02. februar 2010 - 21:55 #1
Hvorfor ønsker du at slå den fra?
Avatar billede mckeene Nybegynder
03. februar 2010 - 13:51 #2
Altså der er et flueben i mute under lydegenskaber, og da jeg meget gerne vil bruge min mikrofon til diverse spil, kunne jeg godt ønske mig at få den til at virke :)
Avatar billede milter Ekspert
04. februar 2010 - 13:28 #3
Prøv det her:

Klik på "Start" > Kør > I vinduet skriver du:  sndvol32  (kun "32" er tal) > OK > Nu har du windows mixerpanel åben > Indstillinger > Egenskaber > Indspilning > Vælg dem alle > OK > Kan du så slå mikrofon til og fra?
Avatar billede mckeene Nybegynder
16. november 2012 - 16:21 #4
tak
Avatar billede milter Ekspert
16. november 2012 - 16:46 #5
Velbekom. Fik du det til at virke?
Avatar billede mckeene Nybegynder
18. november 2012 - 20:14 #6
Ja send et svar så får du point. Beklager skulle lige lære hvordan point systemet virker :)
Avatar billede milter Ekspert
18. november 2012 - 22:21 #7
OK, det var nu ikke så meget for pointenes skyld, jeg var bare nysgerrig :-)

Og ang. pointsystemet, så kig på linkene herunder. Du har selv lavet et "Svar" og accepteret det, så nu kan der ikke laves flere svar:

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5
Avatar billede mckeene Nybegynder
19. november 2012 - 09:01 #8
Ja jeg kunne godt se jeg ikke lykkedes da jeg prøvede at acceptere dit svar. Beklager
Tak for linksne, så er jeg med på hvordan det fungere nu :)