Avatar billede den-evil Nybegynder
01. februar 2010 - 20:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af nyt site

www.fritidsjobbere.dk

Alt feedback modtaget gerne...
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2010 - 21:05 #1
Designet er nemt at finde rundt i, og siden virker ren og simpel.
Dog undrer det mig, at annoncerne vises to gange på annoncesiden:
http://www.fritidsjobbere.dk/2010/01/31/mangler-en-til-at-pudse-vinduer-at-allan-jensen/
Avatar billede den-evil Nybegynder
02. februar 2010 - 08:57 #2
Mange tak :) Det er hermed rettet :)
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2010 - 14:05 #3
Pænt design.
Jeg synes dog personligt, at reklamerne er placeret for iøjenfaldende lige ved logoet i det ellers rene design, så det er noget af det første man ser.

Men superfin side, der er rigtig nem at finde rundt i - det er meget simpelt opbygget.
Men alle de reklamer... Er det virkelig nødvendigt? Hvis man klikker ind på en kategori, så er der jo reklamer under hver enkelt jobannonce! Der er mere reklame end indhold på siderne!

Og derudover har du jo reklamerne i toppen og dem i sidebjælken. Hvad er så meningen med et stilrent, overskueligt og ikke mindst simpelt design, når det bare fyldes op med reklamer?

Mht. introteksten på din forside, vil jeg foreslå dig at gøre det mere klart, at det er et hvilket som helst job, det drejer sig om; altså et fritidsjob af enhver slags. Det er i øjeblikket ikke helt tydeligt, hvilken kategori af jobs, der egentlig er tale om (selvom det dog bliver tydeligt, når man læser de første job-indslag).

Og så er der vist problemer med dine title-tekster på menuknapperne.

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2010 - 17:34 #4
#3, jeg opdagede ikke det med reklamerne da jeg bruger en ad-blocker, men når jeg slår den fra ser jeg straks hvad du mener. Reklamen i toppen er meget irriterende, især fordi den har en anden baggrundsfarve end billedet rundt om. Den ville jeg helt klart rykke ned under logoet.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
02. februar 2010 - 22:34 #5
På nogle sider har du også sat over tre reklamer ind. Det er kun tre der bliver vist, da google ikke tillader mere end 3 reklamer per side. Du kan altså lige så godt fjerne nogen, da de bare bliver vist som tomme bokse, som du ikke tjener på.

Du har også nogen valideringsfejl:

http://validator.w3.org/check?uri=http://www.fritidsjobbere.dk&charset=(detect+automatically)&doctype=Inline&group=0
Avatar billede mikaelch Novice
11. februar 2010 - 01:08 #6
undre mig over jeg ikke kunne en finde kontakt siden og hvor er jeres cvr nummer

mere tekst på siden google elsker tekst en FAQ side eller en spørgsmål svar på almindelig spørgsmål , ville være en godd

en nyheds side ville også være en god ide
Avatar billede alexander_j Nybegynder
27. februar 2010 - 01:52 #7
Umiddelpart et pænt design, men også lidt kedeligt og meget kantet.

Min store anke er at alle elementer på forsiden er meget høje, hvilket gør at der skal scrolles en hel del.

Mit forslag er : Prøv at gøre banner, menupunkter bundbar og indholdsdelen kortere.

Når man trykker på en menupunkt til fx "hushjælp", så bør det ikke være muligt, at trykke på samme menupunkt igen (for at komme til den selvsammeside), der bør menupunktet være inaktivt, og det ville også klæde det og give overskuelighed i navigationen, hvis det var i en anden nuance end de andre menupunkter.
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 13:56 #8
Hej igen, længe siden.
Kunne du bruge denne feedback?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
07. juli 2010 - 16:57 #9
Gad vide hvad der gjorde, at Steevens svar kunne accepteres og mit skulle afvises.