Avatar billede AntonAKH Nybegynder
01. februar 2010 - 12:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede vises kun på forsiden

Hej drenge..

Har et lidt underligt problem på min SmartPlanet.dk side..

Nede i bunden er der nogle små logoer, det yderst til højre (klikker-logoet), vises kun på min forside.. Når man går over på alle de andre sider, vises det som et "ødelagt" billede..

Hvordan kan det være? Jeg kan simpelthen ikke se logikken?

Jeg bruger Wordpres, med temaet Black Splat, hvis det skulle have interesse..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig..

På forhånd tak..
Avatar billede zips Juniormester
01. februar 2010 - 12:46 #1
Du bruger windows sti billeder\klikker.png men det skal være billeder/klikker.png altså ikke denne \ men denne /
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
01. februar 2010 - 12:55 #2
Har ændret det nu, men stadig samme fejl?
Avatar billede zips Juniormester
01. februar 2010 - 13:06 #3
Du mangler at sætte / foran din sti så den ved at den skal kikke efter det billede i mappen billeder, for når du skifter side ser din sti sådan her ud http://smartplanet.dk/page/2/billeder/klikker.png og det er forkert.
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
01. februar 2010 - 13:13 #4
Perfekt! Det var en vinder det der..

Tusind tak..
Avatar billede zips Juniormester
01. februar 2010 - 13:18 #5
Her er et svar :-)