Avatar billede LVK Praktikant
31. januar 2010 - 11:33 Der er 7 kommentarer

Musik fra TDC Play med Mac?

Jeg kan frit hente musik inde fra TDC Play, da jeg er bredbåndskunde hos dem, men da jeg har en macbook, kan jeg ikke få musikken på min com. Jeg har prøvet med realplayer, men der kommer ingen musik. Er der nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2010 - 12:02 #1
men da jeg har en macbook, kan jeg ikke få musikken på min com

Kan du ikke downloade eller kan du ikke afspille?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2010 - 12:10 #2
Avatar billede LVK Praktikant
31. januar 2010 - 12:24 #3
Jeg kan godt downloade, men ikke afspille
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2010 - 13:02 #4
Smider lige et svar.
Løsningen, iflg. TDC Play forum og ovenstående link, er streaming.
Avatar billede SFL Nybegynder
14. april 2011 - 17:25 #5
Hvis du vil, og har en Windows maskine, eller ligesom mig bruger Windows i Parallels, så kan du bruge følgende guide til at frigøre musikken for deres DRM:

http://www.hints.dk/2011/03/18/tdc-yousee-play-pa-mac-itunes-ipod-mp3-afspillere-og-cd'er/
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2011 - 22:41 #6
SFL
1. "Error 404 - Not Found

Sorry, the page that you are looking for does not exist."

2. Lyder ikke helt lovligt... "frigøre musikken for deres DRM"
Avatar billede SFL Nybegynder
15. april 2011 - 11:24 #7
Sjovt linket ikke virker. Prøver igen:

http://www.hints.dk/2011/03/18/tdc-yousee-play-pa-mac-itunes-ipod-mp3-afspillere-og-cd'er/

Hvis den ikke gør, er guiden nem at finde derinde.

Jeg ved faktisk ikke hvor lovligt det er, har søgt og søgt på nettet, og der er nogle som mener at det er lovligt fordi programmet laver en optagelse af det originale musiknummer. Lidt ligesom kasette-bånd. Aner ikke om det holder stik, det er jo godt nok digital musik vi snakker om - men folk må jo bruge det hvis du har mod på det. Jeg bruger det i ny og næ...