Avatar billede Alpha1981 Nybegynder
31. januar 2010 - 00:17 Der er 4 kommentarer

Ekstern Harddisk til USB/HDMI i tv

Kan man få ekstern harddiske som man kan slutte direkte til tv ved enten USB/HDMI udgangene i mit tv?
Da jeg vil have lagt mine film ud på en ekstern harddisk istedet for at have dem på skiver så jeg kan afspille dem derfra.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
31. januar 2010 - 08:40 #1
Jeg har denne http://www.verbatim.dk/dk_24/product_mediastation-pro-wireless-network-multimedia-hard-drive_13342.html men ved, du kan få andre maskiner, der kan det samme.
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. januar 2010 - 08:57 #2
Avatar billede traceur0812 Nybegynder
01. februar 2010 - 12:40 #3
jeg har en packard bell carbon som jeg har sat i usb porten i fjernsynet, og den kan afspille musik billeder og avi filer, desværre ikke iso og den kan heller ikke finde ud af srt filer (undertekster)
Avatar billede Nereos Nybegynder
01. februar 2010 - 14:55 #4
Det eneste jeg kender til der kan håndtere srt files til film, er PS3 Media Server :)
http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Kræver selvfølgelig både ps3, og en computer der kører serveren. Men så kører det også rigtig godt og du kan spille alle filer.