Avatar billede davallen Nybegynder
30. januar 2010 - 02:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søge/sorterings script/plugin eller hvad som helst

Hej,

Først skal det lige siges, jeg ikke kan programmere.

Jeg vil gerne lave en meget lille og simpel hjemmeside, hvor man kan vælge en masse forskellige kriterier, hvor den herefter vil vise resultater ud fra ens kriterier som links til et andet website eller til mit eget website.

Eks.: Du går ind på siden hvor du vil søge efter en mobil. Du vælger at den skal have et 5 megapisel kamera, gps, internetbrowser, minimum 6 timer batterilevetid samt 50 timers standby og max. pris på 2500 uden abonnement etc.

Så viser den alle mobiler der opfylder alle dine kriterier i den første "boks".
I den anden "boks" viser den f. eks alle mobiler der opfylder dine kriterier men kun koster 200 kr. ekstra.

Findes der sådan et script eller plugin til wordpress, joomla etc.?

Det behøver ikke at "koste gratis", vil gerne betale for det men, jeg skal have mulighed for at gennemteste det i form af en demo eller prøvetid.

Håber i kan hjælpe!

Umut Ücler
Avatar billede davallen Nybegynder
30. januar 2010 - 17:16 #1
Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe?
Avatar billede davallen Nybegynder
26. august 2011 - 15:08 #2
Lukker