Avatar billede thepsypher Nybegynder
29. januar 2010 - 10:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

AD og manager opslag

Hej udviklere og serverfolk!

Jeg sidder og udvikler en applikation i C#, som skal kunne slå oplysninger op i AD.

Jeg har fået "hul igennem" og kan lave udtræk som f.eks. "name=Bjarne Jensen" og "mail=Bjarne@*".

Mit problem er at jeg skal slå en manager op med wildcard og den syntaks kan jeg ikke få til at spille?

Vil altså gerne lave noget ala "manager=CN=Bjarne*" eller "manager=CN=Bjarne Jensen, *". Det er nok de der dobbelt "lig med" tegn og forståelsen af det.

Kan nogle svare på dette?

På forhånd tak.
Avatar billede thepsypher Nybegynder
29. januar 2010 - 11:09 #1
Det har vidst noget med min syntaks og de dobbelte "lig med"-tegn, da jeg heller ikke kan slå ting op som f.eks. "adspath=LDAP://CN=Torkild Jensen,OU=Users,OU=Firmaet,OU=Users and Computers,OU=København,OU=Denmark,DC=Firmaet,DC=root".

Der må være nogen som kan forklare mig det dobbelte "lig med" og om der skal parenteser i eller hvordan den skal choppes op!?
Avatar billede thepsypher Nybegynder
01. februar 2010 - 12:01 #2
Ingen som ved noget? :-(
Avatar billede thepsypher Nybegynder
20. maj 2010 - 13:12 #3
lukket