Avatar billede Lene888 Nybegynder
27. januar 2010 - 16:35 Der er 8 kommentarer

Hjælp til comprimering af video

Hej alle IT nørder! ;)

ja som overskriften siger mangler jeg et program til at gøre min video (Mpeg) mindre med da jeg skal have den uploadet på nettet.

Sorry hvis det ikke lige er den rigtige kategori er ikke lige så meget inde i det.. :P

Håber i ved hvilket program jeg kan bruge(helst gratis) Da det er i forbindelse med noget "eksamens halløj" og evt. hvordan man gør.. :Ø)

Mange hilsner Lene
Avatar billede Badgangsters Nybegynder
27. januar 2010 - 17:51 #1
Hvis ikke du har noget imod det er online så http://onlinevideoconverter.com/online-video-converter.aspx er helt perfekt
Avatar billede Lene888 Nybegynder
27. januar 2010 - 18:29 #2
Hmm så vidt jeg kunne se kan man kun convertere til ipod iphone osv.? Nu kommer der nok et dumt spørgsmål men konverter er det ikke kun hvis man skal have det til et andet filformat?! :S

Glemte lige at skrive at filformaterne skal være en af følgende: avi, mpg, mpeg, vob, mov, dv, wmv. Max size 2 gb.
Avatar billede Badgangsters Nybegynder
28. januar 2010 - 16:08 #3
Jo det er det er det og det er jo også det du skulle bruge
Avatar billede Lene888 Nybegynder
28. januar 2010 - 16:20 #4
Ahh okay. Men hvad skal jeg så skrive i adressen URL?
Avatar billede nippo Nybegynder
28. januar 2010 - 16:26 #5
Du kan prøve Format Factory. Det er nemt at bruge. http://formatoz.com/download.html tryk på Main site download ude til venstre på siden :)
Avatar billede nippo Nybegynder
28. januar 2010 - 16:27 #6
Jeg mener til højre på siden :D
Avatar billede Lene888 Nybegynder
28. januar 2010 - 16:35 #7
Tak det prøver jeg :)
Avatar billede Lene888 Nybegynder
28. januar 2010 - 17:21 #8
jeg tror det virker! :)

Der står ihvertfald 1 % nu.. Tusind tak..

Det var egentlig bare fordi jeg mest var i tvivl om det var komprimering og formatering..