Avatar billede superbent Nybegynder
25. januar 2010 - 21:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl ved besøg på min hjemmeside

Hejsa

Jeg har en fejl via når man besøger min hjemmeside med Windows + Firefox, så er det ligesom om at hjemmesiden "usynligt" trykker ALT+TAB og skifter til et andet vindue.

Går jeg så tilbage til hjemmesiden, og trykker på et link, går den IGEN til ALT+TAB.

Jeg har formatteret min computer og installeret Windows og Firefox igen, og samme fejl er der, så er kommet frem til at det må være min hjemmeside som laver noget underligt eller en bug i Firefox.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd mange tak fra en desperat hjemmesideejer.
Avatar billede kgkg Nybegynder
25. januar 2010 - 22:01 #1
Det ville jo hjælpe en del hvis du kom med en link til din hjemmeside så vi kunne se fejlen...
Avatar billede superbent Nybegynder
25. januar 2010 - 23:04 #2
Ja selvfølgelig :) det glemte jeg, men nu fandt jeg fejlen. Det var åbenbart cache jeg skulle slette i Firefox, men aner ikke hvorfor det påvirkede hjemmesiden. Oh well.

Det virker, men tak fordi du ville hjælpe.