Avatar billede UlrikOne Nybegynder
24. januar 2010 - 13:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pakkede filer (rar- og zip-format) jeg downloader er korrupte!?

Hej!

Jeg sidder med en trådløs bredbåndsforbindelse fra Telenor, som egentlig kører udemærket og ok hurtigt (200-300kb/sek.)...

Men jeg har det problem, at tit når jeg downloader RAR og ZIP-filer, så er er en eller flere filer i arkivet korrupt/beskadiget, og derfor kan den ene fil ikke pakkes ud. De andre filer i pågældende rar-/zip-fil fungerer fint.

Dette sker for 90% af de pakkede filer jeg downloader.

Jeg bruger WinRar til at pakke mine rar- og zip-filer ud med, og mit styresystem er Windows Vista.

Er det min internetlinje der beskadiger dataene?

Skal siges at jeg sagtens kan downloade torrent-filer uden at de er beskadigede.

På forhånd tak for svar!!!
Avatar billede Vandreren Novice
24. januar 2010 - 14:01 #1
Løsningsforslag: Luk dine gamle spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/UlrikOne
Avatar billede UlrikOne Nybegynder
24. januar 2010 - 14:32 #2
Vandreren: Hermed gjort (såfremt de pågældende spørgsmål var klar til lukning).

Kan se det var dig der hjalp mig mht. 7-Zip. Tak for hjælpen med det i øvrigt! Har du nogen ide om hvad problemet er i dette spørgsmål??
24. januar 2010 - 15:50 #3
Avatar billede UlrikOne Nybegynder
08. februar 2010 - 23:49 #4
...