Avatar billede starofdk Nybegynder
23. januar 2010 - 17:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

De der .eu domæner

Hejsa

Jeg ejer flere .eu domæner, og jeg kom til at tænke på, om de ikke koster et årligt beløb, ligesom man betaler ved dk-hostmaster for de alm .dk domæner

Jeg mindes nemlig ikke jeg har betalt for dem mere end 1 gang, og har nu ejet nogen længere. Ser jo gerne de ikke bliver afmeldt hvis jeg ikke får betalt.

hvilken side administrerer dem i øvrigt?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
23. januar 2010 - 22:16 #1
Hej..

Prøv at se her ..:indtast og search:..

LINK http://www.whoishostingthis.com
Avatar billede MichaelGrove Nybegynder
24. januar 2010 - 07:32 #2
Det er www.eurid.eu der står for .eu domæner. Ligesom Dk-hostmaster står for de danske. Lav evt. en whois på dit domæne og se hvornår det udløber.
Avatar billede starofdk Nybegynder
24. januar 2010 - 13:29 #3
jeg synes ikke jeg kan se noget med udløb..

det er www.starzoo.eu det drejer sig om
Avatar billede starofdk Nybegynder
13. oktober 2010 - 17:27 #4
.