Avatar billede enigma_morten Nybegynder
21. januar 2010 - 16:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LogMeIn - Remote Control - PC i dvale

Hej alle jer eksperter

Jeg anvender LogMeIn ml. flere PC'er og Mac. I den forbindelse har jeg et spørgsmål.
Når jeg anvender 'remote control' fra en Mac og skal derved styre en PC, så går PC'en i samme øjeblik i sort skærm. En slags dvale tilstand. Man kan sagtens se skrivebordet fra Mac'en, men PC'en er så at sige blind.

Hvordan slår jeg det fra, så begge parter kan se skærmen på samme tid?
Avatar billede Nereos Nybegynder
21. januar 2010 - 18:33 #1
Jeg bruger teamviewer, den har ikke det problem..
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
21. januar 2010 - 19:49 #2
Teamviewer er også et ganske udmærket produkt, men nu går problemstillingen på LogMeIn.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
21. januar 2010 - 23:51 #3
Teamviewer er også et ganske andet produkt :)

Men men... Du kan i LogMeIn-settings konfigurere om remote desktoppen skal være synlig eller "gå i sort", det kan gøre flere steder, men eks.vis efter du er logget på:

Menu (øverst til højre)
Quicklinks-> Connection Options -> Blank Screen
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
01. februar 2010 - 17:19 #4
Du har ret. Under en 'remote control', kan man slå "blank screen" til og fra på host computer.
Menu --> Options --> Blank Screen

Lig et svar janus_007
Avatar billede janus_007 Nybegynder
03. maj 2010 - 12:40 #5
s