Avatar billede KevinGellett Nybegynder
19. januar 2010 - 21:18 Der er 2 kommentarer

Sporing af imei.

Hej Ekspetere...
Ville lige høre om nogen af jer, ved om man på nogen måde kan spore sin imei, så man kan se simkortets nummer som er i?
-Regner ikke med det er muligt uden nogen programmer, og andre diverse ting. Men ville lige høre om nogen af jer havde prøvet det før, eller læst om det? Vil meget gerne høre fra jer, medmindre jeres svar omhandler kontakt til politiet eller andet.

[k]Kort ud sagt... Vil spore kortet som er sat til mit imei på mobilen.[/k]
-Tak!
Avatar billede Ewade Nybegynder
19. januar 2010 - 22:07 #1
IMEI nummere kan du desværre ikke som privat person. Kræver speciel program til dette.
Avatar billede justrace Novice
19. januar 2010 - 22:11 #2
Samsung her en funktion der sender en SMS med SIM-kortnummer og Mobilnummer til et forudbestemt mobilnummer hvis der sættes et andet sim-kort i, men ellers er det teleselskab eller politi.