Avatar billede highfi Nybegynder
19. januar 2010 - 18:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Rettigheder

Hvordan får jeg lov til at gemme i en system mappe i windows 7?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. januar 2010 - 18:36 #1
det gør du ikke - win7 vil flytte det til
C:\Users\(dit brugernavn)\AppData\...
Hvis du har et program i en systemmappe, som vil skrive til den mappe, det er installeret i, så skal du installere programmet et neutralt sted (fx c:\ikkewin7\mitprogram\...)
og hold fingrene væk fra systemmapper.
Avatar billede highfi Nybegynder
19. januar 2010 - 18:51 #2
Har brug for at tilføje en linie i en fil der ligger i system32 mappen, så det bliver jeg nød til...
Avatar billede claes57 Ekspert
19. januar 2010 - 20:16 #3
start en linux-live-cd, og ret filen.
Reelt har du nok ikke brug for det - jeg tror du er på en vildmand.
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. januar 2010 - 21:10 #4
Du kan tildele dig selv rettigheder som superadministrator,ved at gå i programmer tilbehør og højre klikke på comandopromt ogkøre som administrator Og skriv  Net user administrator /active:yes
Tryk ok. Og samme vej hvis du vil tilbage?  Net user administrator /active:no  husk det er på eget ansvar
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 07:49 #5
i win 7 start-introduktion-rediger indstillinger for brugerkonti

m.v.h
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. marts 2010 - 23:27 #6
Tja hvad skal man sige igen en der ikke lukker!
Avatar billede highfi Nybegynder
20. februar 2011 - 16:44 #7
Lukket - skulle ikke bruges alligevel, men tak for forsøget.