Avatar billede Mcoroklo Nybegynder
18. januar 2010 - 21:12 Der er 1 løsning

Videoredigerings værktøj?

Jeg er i den situation hvor jeg skal sammensætte nogle videoer. Jeg har nogle klips liggende, hvor jeg har behov for at kunne:

- Indsætte en skærm med tekst informationer
- Nem opdeling af klips så man kan klippe dem over og rykke rundt
- Forskellige ind- og udgangseffekter
- Hastighedsregulering af klips

... Og før folk råber "Movie Maker", så er den version man kan få til Windows 7 elendig. Den mangler de features jeg skal bruge :-) ! Og hvis de er gemt væk i en skør menu - Så er programmet virkelig så  ikke-brugervenligt jeg ikke kan finde ud af det.

Jeg har rodet med en del forskellige programmer, men de er enten umulige at bruge eller mangler features.

Kan folk anbefale nogle programmer? :-)

På forhånd, mange tak!
Avatar billede klausdd Nybegynder
18. januar 2010 - 21:36 #1
Nu kan jeg ikke helt læse af dit indlæg, om det SKAL være gratis.

Hvis du er klar til at smide lidt penge efter et godt program, så kan jeg MEGET varmt Pinnacle 12. Det har alle de features du eftersøger, plus meget meget mere! Spørger du mig er det bedste at det er super brugervenligt og meget let tilgængelig. Jeg brugte ikke andet end nogle få timers leg i programmet, så kunne jeg klare de mest basale ting (Også de ting du beskriver).

Har du andre spørgsmål skriver du bare!

- DD