Avatar billede off-line Nybegynder
18. januar 2010 - 17:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor i windows gemmes password fra 3.parts prog.

Jeg har et program "Acces lock" som låser computeren.
På et tidspunkt, hvor jeg ikke havde brugt prog. meget længe,
havde jeg glemt passwordet. (havde skiftet flere gange)
Jeg afinstallerede programmet og geninstallerede. Men passwordet
lå åbenbart stadig i windows.
Afinstallerede igen og gik i "regedit" og slettede hvad der stod
om programmet. Geninstallerede - samme problem.
Har forsøgt med "Siw" og "OPHcrack" uden held.
Er der nogen, som har en ide om, hvor fandet det password kan
være gemt? Det er da for åndsvagt, at man enten må foretage en
geninstallation af windows, eller smide programmet ud.
Avatar billede kurga Nybegynder
18. januar 2010 - 17:54 #1
Der findes et program der kan fjerne Access Lock http://www.securitystronghold.com/gates/access-lock.html ved ikke om det virker men det er da en mulighed.
Avatar billede off-line Nybegynder
18. januar 2010 - 18:30 #2
Kurga
Tak for dit link. Det er noget som tager tid, så jeg vender
tilbage senere.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. januar 2010 - 18:34 #3
Min Malwarebytes brokker sig når jeg forsøger at bruge linket. Siger det er en usikker side????
Hvad med mappen programmet lå i. Har du slettet filerne, som mange gange ikke bliver afinstalleret?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. januar 2010 - 19:23 #4
Nu har jeg kun den gratis version af Malwarebyte, så jeg kan
først scanne prog, når jeg har downloadet det, men inden jeg
åbnede det. Der var ingen snavs. Avast fandt heller ikke noget.

Ja jeg slettede også mappen med Your uninstaller, som klarede det
selv om det egentlig kræver password at slette. Tilbage i mappen
blev et par ting, som ikke ville slettes, dem fik jeg slettet med
IObit security.
Så problemet er ikke at få prog. slettet, men den satans info
om passwordet.
Jeg vil køre det prog. som Kurga linkede til.
Avatar billede off-line Nybegynder
18. januar 2010 - 20:15 #5
Access lock removal tool fandt kun et problem, som næppe er det
rigtige: en fil fra Acronis. Og for at fjerne den skulle jeg
betale 265 kr. Så skråt op med det firma!

Tak for jeres indlæg. Jeg opgiver det problem. Heldigvis var
det en kopi af Access lock jeg havde fået forærende.
Avatar billede off-line Nybegynder
18. januar 2010 - 20:16 #6
Lukker og sukker!