Avatar billede woel Nybegynder
18. januar 2010 - 16:01 Der er 12 kommentarer

wmv og mpeg4 filer til mkv filer

Hej..

Som overskriften siger, hvordan gør jeg der må findes et program eller noget..

Mit problem er at jeg ikke kan ligge underteksterne oven på filmen som jeg kan når det er en mkv fil
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2010 - 16:18 #1
det her program kan det

http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/

kig under screenshots

m.v.h
Avatar billede Bodillen Nybegynder
18. januar 2010 - 20:42 #2
Hvilket program bruger du til mkv-filerne? Er det til afspilning på computeren? Hvilken mediaplayer bruger du? Måske behøver du ikke konvertere, du kan lægge tekst på de fleste formater med vlc http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede woel Nybegynder
19. januar 2010 - 14:46 #3
Det er fordi jeg soft coder (tror jeg det hedder) underteksterne til filen, og det program jeg bruger til det kan kun arbejde med mkv filer.

Men ville jo helst undgå at skulle betale for programmet, men kan godt være det ikke kan lade sig gøre..
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2010 - 14:59 #4
er du sikker på det ikke kan i andre formater

kig under options eller hvad det nu hedder

http://www.ojosoft.com/video-converters/mkv-converter.html

http://www.afterdawn.com/guides/archive/convert_mkv_to_dvd_with_freeware.cfm

men du er jo nød til at bruge de programmer der kan lave under tekster på film og det jeg henviste til laver det bare perfekt.
Avatar billede woel Nybegynder
19. januar 2010 - 15:05 #5
det program jeg bruger som hedder mkvtoolnix, hvis du vil add en WMV fil kan den ikke se den, så går udfra programmet ikke kan.

Jeg er ikke derhjemme lige nu, men tester det når jeg kommer hjem. det er bare fordi den kommer op og siger om man vil købe det, og tit vil den ikke konvertere før man har købt.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2010 - 15:11 #6
så skal du bruge freeware program eller andet til at convertere det med
Avatar billede woel Nybegynder
19. januar 2010 - 16:11 #7
Jeg kan ikke få det der VSO til at gøre det syntes jeg.

Jeg skal bare lave min WMV fil om til en MKV fil, nogle forslag?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 07:58 #8
jamen find et freeware converter program og lav det om
sværere et det ikke men husk at bruge en kopi indtil du er sikker
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. januar 2010 - 08:12 #9
Lidt pudsig kommentar - for er det ikke lige præcis det som Woel beder om hjælp til at finde?

Jeg bruger selv Media Converter Pro fra Danuisoft:  http://www.daniusoft.com/

Men det er et betalingsprogram, og de øvrige video converter programmer jeg kender, er DVD-rippere - så de kan ikke tage WMV som inputfil.

Der findes givetvis mange andre programmer der kan hjælpe - denne ser f.eks. ud til at kunne - men jeg kender det som sagt ikke: http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 08:18 #10
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. januar 2010 - 08:22 #11
Nææh, men når nu det er det der bedes om hjælp til, så.... ;-)
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 08:26 #12
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73876&PID=744703&title=undertekster-p-mkv-fil-wd-live

da jeg ville finde ud hvordam man gjorde støvede jeg internettet af efter løsninger - du drømmer ikke om hvilke pudsige løsninger jeg afprøvede - de duede ikke eller var for gamle.
der manglede unders tøttelse af div. formater

det der duer er det jeg linkede til i min første kommentar