Avatar billede jpless Nybegynder
17. januar 2010 - 18:56 Der er 2 kommentarer

Bookingsystem til kursusevent

Jeg søger et gratis eller meget billigt system til at holde styr på tilmeldinger til et spejder kursus.
Det består af forskellige klasser med begrænsede antal pladser.

Nogen der ka hjælpe mig i den rigtige retning?
Avatar billede skovjuul Nybegynder
17. januar 2010 - 20:32 #1
Nu tror jeg ikke man må linke til produkter herinde? Men jeg kan da henvise til en kalender jeg er i gang med, søg blot i google efter Skovjuuls Kundekalender. Den kommer til at koste 500kr. og bliver klar igen en gang i næste uge. Der er en måneds gratis demo, så kan du se om det kan bruges.

God jagt.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
17. januar 2010 - 21:04 #2
Du kan evt bruge denne http://mrbs.sourceforge.net/

Fandt det på google og det er free og har dansk sprogpakke.